سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 زمستان 1387 -

هنرهای رزمی نینجا

جمعه 87 بهمن 11 ساعت 6:10 عصر

هنرهای رزمی نینجا                             

نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان میباشد.
نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد.
جوتسو نیز به معنای هنر میباشد
وسیله ای برای دفاع از خویشتن و رسیدن به مهارتهای ویژه رزمی برای غلبه بر دشمن و نوعی باور کردن درون آدمی که آمیخته با طبیعت است
پیروان این مسلک را نینجا مینامیدند.
نینجا ها که در هنرهای رزمی استاد بودند, قادر بودند تا در مواقع خطر خود را به اشکال طبیعی و غیر طبیعی در آورند تا از دام دشمن بگریزند
نین جوتسو قبل از ورود به ژاپن فوشو نام داشت که به معنی هنر سیاه چینی بود,
که توسط آنها بسیار و به تدریج توسعه یافت و به هنر رزمی زیبا, سریع و منعطفی مبدل شد
پنج تمرین مختلف ویژگی این هنر را مشخص میکردند
تعادل --- چابکی --- قدرت --- استقامت --- مهارت های ویژه ...

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : بروسلی

نظرات ديگران [ نظر]


خود ارضایی و رابطه آن با ورزش........

جمعه 87 بهمن 4 ساعت 2:30 عصر

خود ارضایی و رابطه آن با ورزش........

 

خود ارضایی یک عمل کاملا زشت است که یکی از راه های مقابله با آن ورزش کردن به صورت سنگین است

وقتی شما دست به آلت برده و آماده استمنا شده اید پرهیز از استمناء کار مشکلی جلوه می کند . پس برای ترک استمناء باید کاری کنید که به آن مرحله نزدیک نشوید. در واقع شما برای ترک استمناء اول باید قرار گرفتن در شرایط استمناء را ترک کنید . یعنی از تمام اعمال یا افکاری که ذهن شما را برای استمناء آماده می کند پرهیز نمایید.

1 - به خدا توکل کنید.

2 – به امام مهدی (عج) توسل کنید.

3 – قاطعانه برای ترک استمناء تصمیم بگیرید. ( اگر قبلا نیز تصمیم به ترک استمناء گرفته باشید اما موفق نشده باشید . اراده شما تا حدی ضعیف شده است . در این صورت باید به خود تلقین کنید که اراده قوی ای دارید . برای این کار موفقیت های خود در زندگی را در ذهن مرور کنید و مرتب به خود بگویید که من بسیار پر اراده هستم و تصمیم به هر کاری که بگیرم آن کار را انجام خواهم داد)

4 – به خود تلقین کنید که استمناءی نیستید و اگر دوستانتان شما را به این کار دعوت کردند به آنها نگویید که استمناء را ترک کرده ام بلکه بگویید من استمناءی نیستم.

5 – در صورتی که اراده کافی برای ترک استمناء ندارید فواصل زمانی استمناء را کم کم زیاد کنید مثلآ روزی یک بار و یک روز در میان و هفته ای یک بار. یک تقویم تهیه کنید و هر روز از آنرا که همراه با استمناء بوده است سیاه کنید.این تقویم را تا زمانی که 3 ماه مداوم بدون سیاهی داشته باشید همواره همراه خود نگه دارید.

6 – الف) از مشاهده نقاط شهوت انگیز بدن جنس مخالف به شدت پرهیز کنید. ب) از دیدن انواع عکس ها و فیلم های شهوت انگیز( سوپر و صحنه دار) اجتناب نمایید. پ) از رفت و آمد با کسانی که شما را مستقیم و غیر مستقیم به استمناء دعوت می کنند دوری کنید. و رابطه خود را با دوستان استمناءی تان تا حد ممکن کم کنید.ت) از دوستی نا مشروع با جنس مخالف جدا خودداری کنید. ث) از صحبت کردن در مورد مسایل شهوت انگیز دوری کنید. ج) - از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان اجتناب کنید .

7 – از خیال پردازی دوری کنید و سعی کنید همیشه مشغول به کارهای مفید باشید ( مطالعه کتابهای غیر شهوت انگیز- ورزش سنگین و...) و به یاد داشته باشید بیکاری مساله ای است که اگر از آن دوری نکنید ممکن است شما را به هر چیزی وادارد. از به یاد آوردن لحظاتی که استمناء می زدید و همچنین تصاویر شهوت انگیزی که دیده اید خودداری کنید.

8 - سعی کنید عاشق جنس مخالف نشوید مگر اینکه دلیل عقلی داشته باشید و اگر عاشق شدید مساله را تا حد ممکن به طور شرعی دنبال کنید . با نامحرم رفتار متکبرانه داشته باشید و از سخنان ملایمت آمیز با آنها خودداری کرده واز نرمی در کلام با آنها اجتناب ورزید

9 – از بودن در مکان های تنها خودداری کنید و وقتی به حمام و دستشویی می روید در را قفل نکنید. بعد از شستشو حمام را سریع ترک کنید. همچنین از نگاه کردن به بدن عریان خود نیز اجتناب کنید.

10 – ورزش سنگین و کارهای بدنی انرژی شما را برای استمناء زدن تا حد زیادی می گیرد. سعی کنید برای ورزش در رشته مورد علاقه تان به باشگاه بروید.

گر بر سر فکر خو امیری مردی

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : بروسلی

نظرات ديگران [ نظر]


ورزش کاربردی برای بانوان در مواجه شدن با خطرات

یادگیری یک ورزش یا هنر رزمی به ویژه برای خانم ها تقریبا امری واجب به نظر می رسد مخصوصا برای مواقعی که امکان کمک گرفتن از دیگران و پلیس وجود ندارد .
 

در این زمینه اگر خواستار نتیجه گیری سریع تر هستید ، شیوه های مبارزه ای « فول کنتاکت کیک بوکسینگ » و « جیت کان دو » ( شیوه ی رزمی بروس لی فقید ) مناسب به نظر می رسد . ولی اگر خواستار پرداختن به روح زیبای هنرهای رزمی هم هستید سبک های اصیلی مثل «نین جوتسو» (هنر نینجاهای ژاپن) ، سبک های مختلف « ووشو » مثل « شائولین »  « وینگ چون » و...  « تکواندو » ، « کاراته » و... موجود هستند .
برای موفقیت در موقعیت های درگیری واقعی ، شما باید به شیوه های مبارزه از فواصل مختلف مسلط باشید . برای مثال در درگیری از فاصله ی دور باید توانایی استفاده از ضربات پا را داشته باشید (سبک مناسب : تکواندو و کونگ فوی چینی) . در فواصل متوسط و نزدیک استفاده از ضربات دست و پا (سبک مناسب : کونگ فوی چینی و کاراته) و در موقعیت های بدون فاصله باید توانائی استفاده از فنون گلاویزی را داشته باشید (سبک مناسب : آیکیدو و جودو) .

 
3_ عمل تجاوز همواره با خشونت شدید همراه است . فرض کنیم خدای نکرده شما گیر افتاده اید . می خواهم چند نقطه ی ضعف مرد ها را برای شما رو کنم ! برخلاف آن چه  عموم تصور می کنند مرد های قوی و حتی هرکول ! ( برای مثال حسین رضازاده و هادی ساعی ) باز هم آسیب پذیرند ! (جالب است بدانید بعضی از نقاط حساس بدن با هیچ روشی مثل بدنسازی و تمرین قابل تقویت نیستند !) اگر واقعا هیچ راه حلی مثل فرار ، جیغ و داد و التماس و ... کارساز نبود و تجاوز اجتناب ناپذیر است بهترین و راحت ترین کار را بکنید ! بیشتر مردم فکر می کنند برای غلبه بر حریفی به ظاهر قوی راهی وجود ندارد ! اما خبر خوب این هست که وجود دارد! پس خوب گوش کنید :

در شرایطی که هیچ راهی نمانده : دو انگشت میانی و سبابه را با تمام قدرت سفت می کنید ویک ضربه ی سریع و محکم به چشم های متجاوز وارد کرده فرارکنید ! (احتمالا حریف تا چند دقیقه هشیاری اش را از دست خواهد داد و همچنین احتمال در آمدن چشم متجاوز در حرکت محکم وسریع وجود دارد !)
می توانید به نقاط حساس وجود در گردن هم حمله کنید ...
 
اگر کار از این مرحله هم گذشته و متجاوز با عرض معذرت برای کار اصلی آماده شده است بسیار هشیار باشید ! در این جا باز هم یک راه فرار بزرگ وجود دارد !
 
بیضه های مرد ها بسیار حساس به درد و فشار هستند شما می توانید در این مرحله
بدون هیچ گونه مقاومتی و با زیرکی خاص زنانه خود کنترل را در دست بگیرید (وانمود کنید که با ماجرا هیچ مشکلی ندارید !) و او را از کار بیندازید ! حتی یک ضربه ی کوچک با انگشت به یکی از بیضه ها شاید باعث شود او اختیار خود را از دست داده تا چند دقیقه از درد به خود بپیچد ! خوب حالا شما می توانید در این جا با یک ضربه ی محکم و یا فشار محکم بیضه ها در مشت متجاوز را ناکار کنید ! (یک فشار یا ضربه محکم به دو بیضه می تواند باعث عقیم شدن بیهوشی و یا حتی مرگ شود)

نکته ی کنکوری : هرگز این شوخی مخوف را با همسر دلبندتان انجام ندهید ! مسئولیت عواقب وحشتناک آن بر عهده ی خود شما خواهد بود !

 
در آخر امیدوارم به این نکته عنایت داشته باشید که این اعمال توصیه شده فقط برای مواقع بسیار خطرناک مثل تجاوز و خطر جانی و ... مفید است وگرنه اگر برای یک درگیری لفظی ساده متوسل به این کار ها بشوید باید دیه ی چند ده میلیونی این کار ها را هم در نظر بگیرید !

لطفا نظر یادتون نره به خصوص شما خانوم ها اگه نظری دارید یا سوالی دارد لطفا بپرسید خوشحال میشم اگه مطلب دیگه ای هم میخواهید فقط تیتر مطلب بگید


نوشته شده توسط : بروسلی

نظرات ديگران [ نظر]


تاریخچه ووشو

چهارشنبه 87 بهمن 2 ساعت 4:25 عصر

تاریخچه ووشو

ووشو (به انگلیسی: wushu) (به چینی: ??) به هنرهای رزمی کشور چین گفته می‌شود که در آن انواع مختلف حرکات جهت سلامتی جسم و روح و دفاع از خود در نظر گرفته شده‌است. در چین باستان از هنرهای رزمی برای دفاع از سرزمین یا خود یا خانواده از دشمنان، راهزنان و غیره استفاده می‌شد.

امروزه ووشو بصورت یک ورزش استاندارد جهانی به مردم جهان ارائه شده‌است و فقط منحصر به کشور چین نیست و مردم کشورهای مختلف برای بهره گیری از خواص طبی وشرکت در رقابتهای قهرمانی این رشته ورزشی را تمرین می‌کنند.

هنر رزمی ووشو بطور کلی در مسابقات در دو بخش ارائه می‌شود:

1.   زمینه تالو (اجرای فرمهای سنتی چینی بصورت زیبا به همراه حرکات آکروباتیک)

2.   زمینه سانشو (مبارزه آزاد بر روی سکو با استفاده از دستان و پاها و زیرگیری)

سه سبک اصلی ووشو چانگ چوان،نان چوان وتای چی چوان می باشد. درمسابقات بین المللی فرمهای استاندارد وحرفه ای ازاین سبکها اجرامیشود. چانگ چوان یک سبک شمالی است وواژه چانگ چوان به معنی مشت بلند می باشد.در این سبک از حرکات بادستان وپاهای کشیده وحرکات زیبای آکروباتیک استفاده می شود. نان چوان یک سبک جنوبی است و بیشترحرکات آن انفجاری و باسرعت است ونمایانگردرگیریهای نزدیک می باشد. تای چی سبکی است که برپایه انرژی چی بناشده است وبه تقویت بدن هم ازنظرجسمی وهم از نظرروحی می پردازد.در این سبک حرکات آرام همراه باتنفس اصولی انرژی بدن راتنظیم می کند.


نوشته شده توسط : بروسلی

نظرات ديگران [ نظر]


دانلود کلیپ فوق العاده از بروسلی از دست ندید

برای دانلود بروسلی کلیک کنیید

پسورد:www.vhc.blogfa.com

دانلود مستقیم کلیه لینکهای دانلود مستقیم هستند پیشنهاد میکنیم برای دانلود از لینکهای مستقیم از برنامه های دانلود مانند IDM , IDA , DAP و ... استفاده کنید به سه دلیل : ?. افزایش سرعت دانلود ?. امکان دانلود از ادامه در صورت قطع ارتباط از اینترنت ?. احتمال نصفه دانلود شدن کلیپ بدون استفاده از برنامه

نوشته شده توسط : بروسلی

نظرات ديگران [ نظر]


کلیدهای موفقیت یک رزمی کار در هنگام مبارزه

با سلام خدمت رزمی کاران عزیز و دوستاران این ورزش:  
براستی عوامل موفقیت در یک مبارزه رزمی چیست؟ آیا کسی که ضربات پای پرقدرت و سریعی داشته باشد؟ یا کسی که بتواند به حریفش ضربات سنگین دست بزند؟ یا فردی که قادر باشد فنون قفلی و پرتابی را به خوبی اجرا نماید؟ این مطلب را مدت زیادی بود که میخواستم بزارم اما کامل نبود که بر اساس تجربیات در ورزش رزمی و برای بالا بردن اطلاعات و اعتماد به نفس و عوامل موفقیت یک رزمی کار توسط.....نوشته شده.

اصولاً در پیروزی یک نبرد رزمی عوامل بسیاری دخالت دارند، اما چند عامل هستند که از عوامل دیگر بسیار مهمترند که در پی می آید:
?-ریلکس بدن: «ریلکس» واژه ای است انگلیسی و بمعنای شُل کردن بدن. رزمی کاری که بتواند به طرز صحیحی بدنش را ریلکس و شُل کند به راحتی قادر است پارازیت‌ها و افکار منفی ذهن خود را کنترل نماید و فکرش را آرام سازد. به عبارتی «وقتی که بدن آرام شود، ذهن نیز آرام می شود».زمانی که ذهن آرام شد، فرد می تواند از تمام تکنیکها و فنون رزمی خود، در مبارزه حداکثر استفاده را ببرد. بعلاوه وقتی که بدن ریلکس و آرام باشد، انرژی جسمی و روحی اضافی به هدر نرفته و رزمی کار بنیه و قدرت بیشتری برای مبارزه و اجرای فنون خواهد داشت. یک رزمی کار می تواند تکنیک شل کردن بدن را به 2 طریق انجام دهد:

الف-ریلکس ثابت: این شیوه به صورت نشسته و یا اغلب، دراز کش انجام می شود و شخص بوسیله القاء حس سنگینی به خود، نقاط بدنش را شل کرده و به آرامش می رسد.

ب-ریلکس متحرک: پس از اینکه تکنیک ثابت آموخته شد، شخص می تواند ریلکس متحرک که بسیار موثرتر است را تمرین کند. ریلکس متحرک شامل حرکات نرم«تایچی»و «چی کونگ» است. این حرکات بعلت آنکه نرم، آهسته، روان و با هماهنگی تنفس انجام می شوند، عضلات رزمی کار را در حرکت، ریلکس کرده به وی آرامش روحی فوق العاده ای می بخشد. و بخاطر آنکه از طریق این حرکات، کارآیی هنرجوی رزمی بسیار بالا می رود، امروزه اکثر رشته های رزمی در جهان حرکات نرم «تایچی» و «چی کونگ» را بعنوان مکمل سبک رزمی خود تمرین می کنند.

برای خواندن  ادامه مطلب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : بروسلی

نظرات ديگران [ نظر]


رزمی وتاثیر آن بر انسان

یکشنبه 87 دی 22 ساعت 4:4 عصر

                رزمی و تاثیر آن بر انسان

چون این هنرمطابق با خصوصیات روحی وجسمی  ( تنی وروانی ) طرح ریزی شده است باعث تقویت تن وروان انسان میشود

«    از نظر جسمی باعث تقویت عمومی اعضای بدن از جمله   »

1.. تقویت ماهیچه  ها و عضلات مختلف بدن وجلوگیری ازابتلاءبه تنبلی و درد های عضلانی می شود.

2.. باعث استحکام استخوانها ومانع  از ابتلاء به پوکی استخوان می شود.

3..باعث تقویت مفا صل شده واز ار تروزواسیب دیده گیهای مفصلی جلو گیری می کند.

4..باعث تقویت قلب ودستگاه گردش خون می شود.

5..باعث تقویت ریه ها شده و توان تنفسی فرد را بالا برده وتنظیم

 می کند.

6..باعث تقویت دستگاه گوارش  شده ودر هضم و جذب بهتر غذا کمک می کند.

7.. با عث تقویت سلسله اعصاب وسرعت عمل تصمیم  گیری  مغز

 می شود وبیشتر موارد دیگرکه در سلامتی وطول عمر انسان تاثیر زیادی دارد.

از نظردرونی  یا روانی نیز کانگ فو تاثیرات زیادی دارد،از جمله:

1.      باعث تقویت اعتماد و اراده و خود باوری انسان میشود.

2.      باعث غلبه بر ترس ،خشم و اضطراب ودلهره میشود.

3.      باعث ایجاد وتقویت روح هماهنگی وهمکاری میشود

4.      باعث نو اوری و شکو فایی استعداد های نهفته انسان میشود .

5.      باعث بوجود امدن وتقویت حس حقیقت جویی ،زیبا دوستی وحسن اخلاقی در انسان میشود.

                 پیامبر اکرم (ص) فرموده است

خداوند زیباست وزیباییها رادوست دارد

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : بروسلی

نظرات ديگران [ نظر]


   1   2   3      >