سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 شهریور 1388 -

(اسرار معبد کونگ فو توآ)

دوشنبه 88 شهریور 23 ساعت 3:6 عصر

(اسرار معبد کونگ فو توآ)


کونگ:دانایی فو:طریقت توآ:انشاء تن و روان
اینست طریقت دانایان به تن و روان انسان شاهکار جهان دارای قدرتی نامحدود و سلسله ای از شعور و اندیشه است باید وی را در حریم معنویت جستجو کرد به این اماج و توان؛ و تو ای انسان که بر ما نشسته و تفکر اغاز نمودی این راه راهی بی پایان و اندیشه جهان و انسان،انسانی بی زمان یا فرهنگ زمان در بی زمان است.
آناتوا:به معنای شاهین نمای ترازوی جهان تن وروانوگوهر بود ووجود انسان وکشف سلسله زمان ونفوذ دانایان است.وآگاهی به معنای آزادی انسان است که تا به امروز نرفته.آناتوا با 515 تکنیک ترکیب عکس العمل سازی و خاصیتهای موجی بر اسرار هندسی و خلاف حرکت بدنی در مسیر عالم ذرات و مجموعه اسرار اشکار و ینهان که راز جهانش مینامیم اولین مرخله شال سفید به شال سبز است.
آتادو: به معنایمن مساوی تو وتو مساوی من و اسرار خلقت یا هستی و یا نبرد به ترکیب نیستی است.
اتادو با 317 تکنیک ترکیب عکس العمل سازی و خاصیتهای خلاف موجی به منظور برگردان عالم ذرات و اندیشه حیات است.ودومین مرحله شال سفید به شال سبز است..
سوتو:به معنای مرز دانایی و خروج از دایره خام عقلی و انهدام ترس از زندگی مجموعا با 873 تکنیک ترکیب عکس العمل سازی سومین مرخله شال سفید به شال سبز است.
سام سامایه: به معنای کاوش انسان چیست ادمی کیست از چیست تولد آغاز و آغاز تولد او هستی است یا نیستی و یا هستی و نیستی او یکی است.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط : بروسلی

نظرات ديگران [ نظر]