سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 ورزش کاربردی برای بانوان در مواجه شدن با خطرات -

ورزش کاربردی برای بانوان در مواجه شدن با خطرات

یادگیری یک ورزش یا هنر رزمی به ویژه برای خانم ها تقریبا امری واجب به نظر می رسد مخصوصا برای مواقعی که امکان کمک گرفتن از دیگران و پلیس وجود ندارد .
 

در این زمینه اگر خواستار نتیجه گیری سریع تر هستید ، شیوه های مبارزه ای « فول کنتاکت کیک بوکسینگ » و « جیت کان دو » ( شیوه ی رزمی بروس لی فقید ) مناسب به نظر می رسد . ولی اگر خواستار پرداختن به روح زیبای هنرهای رزمی هم هستید سبک های اصیلی مثل «نین جوتسو» (هنر نینجاهای ژاپن) ، سبک های مختلف « ووشو » مثل « شائولین »  « وینگ چون » و...  « تکواندو » ، « کاراته » و... موجود هستند .
برای موفقیت در موقعیت های درگیری واقعی ، شما باید به شیوه های مبارزه از فواصل مختلف مسلط باشید . برای مثال در درگیری از فاصله ی دور باید توانایی استفاده از ضربات پا را داشته باشید (سبک مناسب : تکواندو و کونگ فوی چینی) . در فواصل متوسط و نزدیک استفاده از ضربات دست و پا (سبک مناسب : کونگ فوی چینی و کاراته) و در موقعیت های بدون فاصله باید توانائی استفاده از فنون گلاویزی را داشته باشید (سبک مناسب : آیکیدو و جودو) .

 
3_ عمل تجاوز همواره با خشونت شدید همراه است . فرض کنیم خدای نکرده شما گیر افتاده اید . می خواهم چند نقطه ی ضعف مرد ها را برای شما رو کنم ! برخلاف آن چه  عموم تصور می کنند مرد های قوی و حتی هرکول ! ( برای مثال حسین رضازاده و هادی ساعی ) باز هم آسیب پذیرند ! (جالب است بدانید بعضی از نقاط حساس بدن با هیچ روشی مثل بدنسازی و تمرین قابل تقویت نیستند !) اگر واقعا هیچ راه حلی مثل فرار ، جیغ و داد و التماس و ... کارساز نبود و تجاوز اجتناب ناپذیر است بهترین و راحت ترین کار را بکنید ! بیشتر مردم فکر می کنند برای غلبه بر حریفی به ظاهر قوی راهی وجود ندارد ! اما خبر خوب این هست که وجود دارد! پس خوب گوش کنید :

در شرایطی که هیچ راهی نمانده : دو انگشت میانی و سبابه را با تمام قدرت سفت می کنید ویک ضربه ی سریع و محکم به چشم های متجاوز وارد کرده فرارکنید ! (احتمالا حریف تا چند دقیقه هشیاری اش را از دست خواهد داد و همچنین احتمال در آمدن چشم متجاوز در حرکت محکم وسریع وجود دارد !)
می توانید به نقاط حساس وجود در گردن هم حمله کنید ...
 
اگر کار از این مرحله هم گذشته و متجاوز با عرض معذرت برای کار اصلی آماده شده است بسیار هشیار باشید ! در این جا باز هم یک راه فرار بزرگ وجود دارد !
 
بیضه های مرد ها بسیار حساس به درد و فشار هستند شما می توانید در این مرحله
بدون هیچ گونه مقاومتی و با زیرکی خاص زنانه خود کنترل را در دست بگیرید (وانمود کنید که با ماجرا هیچ مشکلی ندارید !) و او را از کار بیندازید ! حتی یک ضربه ی کوچک با انگشت به یکی از بیضه ها شاید باعث شود او اختیار خود را از دست داده تا چند دقیقه از درد به خود بپیچد ! خوب حالا شما می توانید در این جا با یک ضربه ی محکم و یا فشار محکم بیضه ها در مشت متجاوز را ناکار کنید ! (یک فشار یا ضربه محکم به دو بیضه می تواند باعث عقیم شدن بیهوشی و یا حتی مرگ شود)

نکته ی کنکوری : هرگز این شوخی مخوف را با همسر دلبندتان انجام ندهید ! مسئولیت عواقب وحشتناک آن بر عهده ی خود شما خواهد بود !

 
در آخر امیدوارم به این نکته عنایت داشته باشید که این اعمال توصیه شده فقط برای مواقع بسیار خطرناک مثل تجاوز و خطر جانی و ... مفید است وگرنه اگر برای یک درگیری لفظی ساده متوسل به این کار ها بشوید باید دیه ی چند ده میلیونی این کار ها را هم در نظر بگیرید !

لطفا نظر یادتون نره به خصوص شما خانوم ها اگه نظری دارید یا سوالی دارد لطفا بپرسید خوشحال میشم اگه مطلب دیگه ای هم میخواهید فقط تیتر مطلب بگید


نوشته شده توسط : بروسلی

نظرات ديگران [ نظر]