سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 مزیت آموزش هنرهای رزمی به کودکان -

مزیت آموزش هنرهای رزمی به کودکان

جمعه 87 اسفند 2 ساعت 12:0 عصر

مزیت آموزش هنرهای رزمی به کودکان

هنرهای رزمی هنوز هم متأ سفانه به دلیل درک اشتباه به عنوان یک ورزش خشن در بین مردم شناخه شده است. با این وجود تنها یک تحقیق کوچک به والدین نشان خواهد داد که هنرهای رزمی دقیقا ضد خشونت است .....

بلکه آنها خود کنترلی ، تعادل و حفظ سلامت فیزیکی ومغزی را آموزش می دهند . وقتی شما فرزندانتان را درکلاس هنرهای رزمی ثبت نام می کنید این گزینه ها را به خوبی در نظر بگیرید.

اگر تنها هدف شما آموختن هنرهای رزمی است و فرزند شما آن را با شما درمیان نمی گزارد به احتمال زیاد وی در آینده از ورزش زده می شود و آن را کنار می گذارد. برای باقی ماندن در این کلاس ناگذیر به اطمینان حاصل کردن از لذت بردن کودک دراین محیط می باشد و این که این شرایط مناسب او باشد.

دلایل آموختن هنرهای رزمی بسیار است. بسیاری از والدین می خواهند با این کار اعتماد به نفس و دفاع شخسی را در فرزندان خود بالا ببرند. اگرچه دراین مراحل اولیه، دفاع شخسی تنها عنصر قابل توجه است ،موفقیت با کلاس های هنرهای رزمی تأثیرات روانی مثبت جدی را بر روی کودک و رشد او به همراه دارد.

اگر چه دفاع شخصی بر روی حل مسا لمت آمیزدرگیری ها تمرکزدازد و تنها ازحرکات فیزیکی درموارد ضروری استفاده می کند .هر دو طرف دعوا (قلدر وضعیف) از کلاس های هنرهای رزمی سود می برند . از انجایی که طرف قلدر تنها به دنبال راهی برای افزایش قدرت خود است تا دیگران به او احترام گزارند، طرف ضعیف نیز به دنبال بالا بردن مهارت های دفاعی شخسی است که بتواند به درگیری خاتمه دهد.

درست مثل اغلب ورزش ها، هنرهای رزمی به فرزند شما کمک می کند تا یک پسر سالم و قوی با شد. بچه های بی تحرک بسیارند، ساعت های زیادی را در مقابل بازی رایانه مورد علاقه خود صرف می کنند . کدام یک بازی اول است ؟

بازی بسکتبال برای فعال کردن و سالم نگه داشتن کودک شما کافی نیست البته هنرهای رزمی یک سبک زندگی است تا یک ورزش.این بدان معناست که تأثیر آن فرا تراز کلاس ها و فرا تر از ژیمناستیک می باشد . چندین کار متفاوت در این مسیر پیشرفت خواهد کرد که تقویت عضلات ، مقاومت در برابر خستگی ، انعطاف بیشتر و جریان بهتر خون را به همراه دارد.

همان طور که قبلاً ذکر شد موارد زیاد تری از مهارت های فیزیکی وجود دارد که درکلاس های هنرهای رزمی آموخته می گردد. فرزند شما اعتماد به نفس بیشتر و خود یابی را بدست خواهد آورد. اگر چه هنر های رزمی یک تیم ورزشی نیستند، آنها مهارت های مهم را در این محدوده یاد خواهند داد.مهارت هایی راچون صبر ونظم را فرزند شما یاد خواهد گرفت که به سهولت در عملکرد مدرسه او به خوبی نمایان می شود.همچنین هنر های رزمی به کودکان ماهیت احترام را می آموزد این مورد را به طور ویژه در تمام کودکان می بینید. این مورد بسیار حایز اهمیت است که مربی تنها بر پیشرفت وبالا بردن بخش مهارت های فیزیکی در کودکان تمرکز ننمایند . وی با یستی احترام و رفتار مناسب را به آنان آموزش دهد.

اگرچه هنرهای رزمی دارای تماس های فیزیکی که منجبر به صدماتی می گردد ، اغلب کلاس ها یک سیاست محدود را در این مورد دارند.  واقعیت این ایت که از بدشانسی  فر زند شماست که در طی تمرینات هنر های رزمی مجروح می شود واین را بافوتبال و بسکتبال وبیس بال مقایسه کنیم. نظاردقیق مربی این تضمین را می دهد که کودک دچار سانحه نشود وشرایط بهینه برای بالا بردن مهارت های ذکر شده داشته باشد.


نوشته شده توسط : بروسلی

نظرات ديگران [ نظر]