سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 پول داده ایم تا خیالمان از میزبانی 2010 بوکس جوانان راحت باشد -
پول داده ایم تا خیالمان از میزبانی 2010 بوکس جوانان راحت باشد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت:

 مبلغی را به فدراسیون آسیایی پرداخته ایم تا از میزبانی

سال 2010 مسابقات جوانان خیالمان راحت باشد.

منوچهر مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: در سال 2009 مسابقاتی در رده جوانان نخواهیم داشت و همگی نوجوانان خواهند بود.
وی افزود: به فدراسیون آسیایی پولی پرداخت کرده ایم تا دیگر بهانه ای برای میزبانی ایران نداشته باشد و تغییراتی را در آن ایجاد نکند. هنوز زمان و مکان دقیق این رقابت ها را مشخص نکرده ایم؛ ولی سال 2010 خواهد بود.
مقصودی با اشاره به ادامه اردوهای جوانان تصریح کرد: از آنجا که برای دهه فجر یک تیم کامل از جوانان شرکت خواهیم داد، اردوی این تیم را تعطیل نخواهیم کرد. بزرگسالان نیز تا دهه فجر اردو خواهند داشت و بعد از آن تمریناتشان تعطیل خواهد شد. بعد از تعطیلات نوروز دوباره اردوهای این تیم برای بازی های آسیایی گوانگجو از سرگرفته خواهد شد.
وی درباره اعزام تیم نوجوانان به مسابقات جهانی ارمنستان خاطرنشان کرد: ما تیمی در حد اعزام به مسابقات جهانی نداریم شاید یکی، دو بوکسوری را که از شرایط بهتری برخوردارند اعزام کنیم؛ ولی مطمئن هستیم که مدالی بدست نخواهند آورد.
مدیر تیم های ملی در خصوص عملکرد تیم ملی در تورنمنت مجارستان گفت: این رقابت ها هر ساله در بالاترین سطح برگزار می شود. روسیه، کوبا و بلاروس معمولاً با تیم های کامل شرکت می کنند. در سال های گذشته ما هیچ حرفی مقابل تیم های بزرگ نداشتیم؛ اما اکنون بوکسورها بهتر ظاهر می شوند به هر حال شرکت در مسابقات برون مرزی در این سال ها جواب داد و من از عملکرد آنها راضی هستم.


نوشته شده توسط : بروسلی

نظرات ديگران [ نظر]